sobota, 15 września 2012

powitanie ;)


Witajcie wszyscy ;)

Ponieważ od paru ładnych miesięcy tłucze mi się po głowie pewna historia, postanowiłam w końcu przysiąść i przynajmniej spróbować jakoś to spisać. Co prawda zaczęłam udostępniać rozdziały na tumblr.com, ale coś mi nie grało. Dlatego ostatecznie postanowiłam, że dopracuję rozdziały, dodam ciekawe szczegóły, opiszę dokładniej postacie, napiszę prolog. Żeby wyglądało to estetycznie i przejrzyście ;) Całość będę dodawała tutaj w rozdziałach pisanych na bieżąco { oprócz tych czterech które już mam. } Mam nadzieję że spodoba Wam się historia wymyślona przez Directionerkę która nie marzy o niczym innym niż o spotkaniu swoich idoli, przez co w jej głowie mnożą się niestworzone romantyczne historie :*

Ps: Jeśli też lubisz 1D, wpadnij na mój inny blog z informacjami, imaginami i zdjęciami.
EYERYDAY-ABNORMAL.

Pozdrawiam,
~ barbeska. { czyli po prostu Baśka ;) }

Tumblrone direction | Tumblr


4 komentarze:

  1. ojojoj <33 czytałam twoje wcześniejsze opowiadanie i było niesamowite :D teraz czekam na jeszcze niesamowitsze basiu :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekasz, aż coś opublikujesz, szczególnie, że wcześniejszego opowiadania nie czytałam, więc będę czytać z ogromna przyjemnością i przejęciem :)
    A poza tym chcę ci powiedzieć, że dzięki twojemu blogowi z info o 1D wreszcie jestem na bieżąco, za co Ci bardzo dziękuję ;*

    Jeśli byś mogła to mnie informuj. nr. gg 26633881

    Zapraszam też na swojego bloga:
    http://little-big-lovee.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń



  3. Basiu, czytałam poprzednią wersję Twojego bloga i chętnie ...

    Basiu, czytałam poprzednią wersję Twojego bloga i chętnie przeczytam nową, pewnie będzie też mega popularna <3

    ja zapraszam tez na swoje opowiadanie http://1dandevenmore.blogspot.com/ yeey byłabym mega szczesliwa, jakbys weszła chociaż zobaczyć! xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. ohohoh, na pewno będę tu regularnym gościem! :D
    Uwielbiam cię dziewczyno. *.*

    Zapraszam Cię również na moje opowiadanie o chłopcach:
    http://i-still-feel-it-every-time-1d.blogspot.com

    Pozdrawiam i całuje. :)

    OdpowiedzUsuń